Menu

środa, 10 lipca 2013

Anonymous ISTNIEJE! + dowody!

Hey wam!
Dziś o znanej nam hakerce Anonymous. Co prawda bałam się jej, ale nie wierzyłam w nią do końca..(...) no aż do dzisiaj......Gdy zobaczyłam foty na blogu mojej najki to się pozbierać nie mogłam więc to sprawdziłam i to prawda na jej profilu czyli shakowanej LalaChan koncie był napisany przez Anonymous status! dodam fotke statusu i foty z bloga mojej najki, potem podam linka do jej bloga.
Focie:
*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Link do mojej najki : http://mspnissiiporshi.blogspot.com/2013/07/anonymous-atakuje.html
Pozdro ;*

4 komentarze:

  1. ANONYMOUS TO NIE HACKER!

    POCZYTAJ O NIM O NIC NIE WIESZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonymous to haker -.- , nawet jest organizacja hakerska najwieksza na swiecie... napisz sobie u wujka google a zobaczysz..., są dowody na anonymous w msp typu na starcie anonymous robi pozy zamiast bota...

      Usuń
  2. Anonymous to hakerka bardzo niebezpieczna i groźna. Zapraszam na mojego bloga: lauennn-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem anonka pojawia sie na stronie logowania a raz była anonka w Tytan plaża i teraz niby jest tam jej pomnik nwm czy da się tam wejść ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)