Menu

piątek, 19 lipca 2013

Dziwne ostrzeżenie- Zmiana hasła *O*

Hey wam!
Dziś pod wieczorek taką dziwaczną zmianę zauważyłam, a mianowicie chodziło o zmiane hasła wyskoczyło mi ostrzeżenie, sami zobaczcie:


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












Teraz nie warto nawet zmieniać hasło -,-". Na koniec chciałam podziękować za 2607 wejść, prowadzę ten blog sama bez żadnej pomocy, więc to dużo jak na jedną osobę, nie jestem w dekoracjach doświadczona, więc myślę, że dobrze sobie radzę, kocham was ;* aha i jeszcze chciałam pozdrowić moją najke nissia2013 czyli kochaną Justynę, opiekuje się jej kontem, jak jej nie ma, i proszę o pomoc jej w levelku, bo się zatrzymała na 10 levelu, bo jej znajomi coś nie pomagali :p i to już wszystko paa;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)