Menu

sobota, 8 czerwca 2013

UNIKATY NADAL SĄ!

Hey wam!
Dziś miałam nieco zaskakujący dzień, tak jak w poprzednim poście wyskoczyły mi moje meble w clubie VIP , a potem znalazłam unikaty na końcu sklepów! a teraz pytanie jak je zdobyć hmm..(...) ? a więc tak po pierwsze wchodzimy w ,,zakupy", potem ,,ubrania" i wchodzimy w ,,Top" i szukamy na prawie że ostatnich strohach ,,Top" jest połowa unikatów, która jeszcze nie zniknęła! NASZE KOCHANE STARE UBRANKA JESZCZE SĄ :* UWIELBIAŁAM JE *_* połowy nie ma, no ale cieszmy się, że pare jest :) A dla osłody filmik, który dodałam na nasz dzień xD (dzień dziecka) http://www.youtube.com/watch?v=0Su2la07yLw

Moja focia xD
*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



Pozdrawiam serdecznie
XxPorshiaXx

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)