Menu

wtorek, 4 czerwca 2013

Nowy rekord zarabiania *-*

Hey wam!
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam do was, ale mam dużo nauki, więc dzisiaj też nie wiele dodam, ale obiecuje, że jeszcze coś wstawię może jutro (coś ciekawszego może xD), a więc przejdzmy do rzeczy obiecałam, że będę wam pokazywać moje rekordy w zarabianiu SC na MSP, i jak wam mówiłam w poradzie ,, Jak zarobić SC?" chcę was zmobilizować do tego, żebyście w siebie UWIERZYLI nie popełniajcie tego błędu co ja!! GDYBY NIE TEN BŁĄD MIAŁABYM Z 70 TYŚ! więc jeśli naprawdę czegoś potrzebujecie to w to uwierzcie i to zróbcie!

Mój profilek :D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*





3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)