Menu

niedziela, 16 czerwca 2013

Notka ;D

Hey wam!
Przepraszam, że nie pisałam długo, ale miałam wiele na głowie akurat przez te dni :D teraz mam zdecydowanie więcej czasu w czasie szkolnym jak zarówno w wolnym czasie :) dlaczego? - bo w poniedziałek nie mam WF-U i mam więcej czasu wolnego, no chyba że wyjdę na spacer bo licząc z dzisiejszym dniem i innymi Sobotami i Niedzielami zostało nam 12 dni! mogę wam robić takie odliczanko dla zabawy xD, we wtorek luzik, bo są zawody sportowe, a w środę mam wycieczkę więc będę wcześniej :) ! miłego dnia życzę i papa! ;*





Pozdrawiam
XxPorshiaXx
Całuski ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)