Menu

wtorek, 18 czerwca 2013

Niedługo Jury! *-*

Hey wam!
Jak w temacie zostanę niedługo członkiem tak zwanego Jury, jeśli nie wiecie jak zostać takim członiek chętnie powiem :D . Jury- To osoba, która była członkiem VIP na okres 90 dni . Mam obecnie Vipa na 60 dni, ale dostałam 200 złotych i buty za nic! więc robię sobie kolejnego vipa na okres 30 dni, a 60+30= 90! bardzo się cieszę, ponieważ podejrzewam, że będę Jury w jakieś dwa najbliższe tygodnie!. Aha i chciałabym podziękować wam za pomoc w levelu, nie wiedziałam, że jesteście tak kochani ;* daliście mi w tydzień ponad 25 tysięcy fame! jeszcze niecałe 10 tysięcy, a będę miała 7 lvl!!. To moje pierwsze moim zdaniem cenne  konto, ponieważ nigdy nie miałam 6, a wręcz można powiedzieć 7 nie oficjalnie i jury i celeb!
PS Celebryta- To osoba która ma 100, albo więcej znajomych VIP :)


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)