Menu

środa, 12 czerwca 2013

Mój boonie urosnął!!

Heyy wam!
Jak mówiłam, gdy stałam się celeb., to kupiłam boonie :D i, gdy byłam udzielać rozwodu koleżance xD, ja patrze, a mój boonie urosnął!! i przede-wszystkim zdobyłam wkońcu 6 level!! pomożecie wbić do 7? zrobiłam arta pt ,, gazeta wyborcza" i 99 sekundowych filmików, które ci dadzą 990 SC, gdy je obejrzysz! dużo ludzi chętnie mi pomaga i dziękuję wam za to miśQi ;D a teraz focia boonie, i mojego levelka! xDD

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*

Boonie:




A teraz levelek :D





Pozdrawiam was kochani ;D
XxPorshiaXx

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)