Menu

sobota, 8 czerwca 2013

Klaudia0501 przyjęła zaproszenie!!

Hey wam!
Dziś troszkę mowy o tych ,,sławnych" jak widzicie tytuł tego posta niesie ,,Klaudia0501 przyjęła zaproszenie!!" Otóż tak to prawda. Skoro przyjęła mnie dziewczynę z 5 levelem to znaczy, że nie patrzy na wygląd, i jest bardzo miła, a nie jak większość osób :C. Przykro jest od kogoś kto ma przykładowo 18 level    usłyszeć taki tekst ,,Nie przyjmę cię bo jesteś brzydka, albo masz za mały level -,- " to jest dopiero chamstwo, bo sami kiedyś mięli te pierwsze levely, więc tak naprawdę niczym się nie różnią oczywiście w grze. Jak wam wiadomo Klaudia0501 jest pierwsza na liscie zwierzaków, więc to bardzo zdziwienie, że ktoś taki jak ona przyjęła moje zaproszenie, więc chciałam się trochę pochwalić tą nową wiadomością :D . Zapraszajcie ją, napewno przyjmie twoje zaproszenie (po jakimś czasie) . Oto jej fotka ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*

Fajnie mieć kogoś takiego w znajomych, to nawet zaszczyt xDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

1 komentarz:

  1. Fakt faktem, ładna nie jest ale możee i sławna. Tylko nie wszyscy wchodzą na zwierzaki, ale to nie o tym chciałam się poinformować. Napisałaś "ktoś z 5 lvl mnie przyjął" A ona ma 12 lvl, taka tam uwaga. Zapraszam do mnie, chociaż już mówiłam ;p http://crazylaskazezgolamsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)