Menu

niedziela, 9 czerwca 2013

Jestem Celebrity! ;D

Hey wam!
Dziś znowu chciałabym się z wami czymś pochwalić! Nareszcie po długich oczekiwaniach jestem celebrity!. Może to nie jest jakieś cudo, ale dla mnie to wiele znaczy, ponieważ zawsze chciałam mieć dużo pieniędzy, mieć VIP'a i być sławnym, i jak widać mam VIP, Celeb. i moje wspaniałe 27 tyś, jak i zarówno dużo diamentów, którymi się dziele ze znajomymi, ponieważ wysyłam mojej kochanej najce specjalne pozdrowienia! nissia2013 pozdrawiam!, więc sądzę, że po malutku rozkwitam, i praiwe 6 levelek :D! a teraz moja focia :D


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


Pozdraiwam
XxPorshiaXx

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)