Menu

niedziela, 2 czerwca 2013

Jak zarobić StarCoins?

Hey wam!
Dziś, jak obiecałam podam wam kilka sposobów już zapewne nam znanych, ale bardzo skutecznych na temat ,,Jak zarobić StarCoins". To pytanie jest nam często zadawane, i wiem, że każdy by chciał zarobić, bo to normalne :D. Jak byłam nowa to też chciałam zarobić, ale nie sądziłam, i nie wierzyłam (w siebie), że można zarobić ponad 20 tyśięcy StarCoins e dosłownie 3 tygodnie! , a więc teraz uwierzcie w siebie! oto parę sposobów

  • Wejdz w Highscores u góry w prawym rogu gry MovieStarPlanet, następnie naćisnij ,,Zwierzaki" i po prawej stronie wchodzcie do pokoju MovieStar's. Ja tak robiłam tydzień i po tygodniu miałam około 13 tyśięcy StarCoins 
    • Oglądaj 10-cio sekundowe filmiki,  jeśli nie znacie nikogo takiego kto ma 10-sekundowe filmiki, to wystarczy wejść w miasto filmów i wpisać na przykład 1 albo 2 albo 3 itd... i oglądać po kolei. Każdy filmik oczywiscie daje nam 10 StarCoins więc jeśli ich obejrzysz załużmy 50 to już zyskamy 500 StarCoins!

Dobre jest też wymienianie się filmami, ponieważ zarobimy i zarówno StarCoins, ale i także fame!

Po 3 tygodniach można zrobić wiele ja zarobiłam 26 tyśięcy! :D POLECAM SPOSÓB PIERWSZY:D
(oczywiscie nie chwale się tym tylko chcę wam udowodnić, że się da :D)
oto moje zdjęcie dla dowodu sami możecie zobaczyć SC, że to nie brednie :D


naćisnij na zdjęcie numer 2 jeśli chcesz zobaczyć xD
1.
2.
XxPorshiaXx
Pozdrawiam!




3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)