Menu

niedziela, 2 czerwca 2013

Jak dodać animacje na bloga- instrukcja

Hey!
A więc na prośbę koleżanki robię instrukcje ,,jak dodać animacje na bloga" to jest bardzo proste, i fajne, bo możesz sobie ,,przymierzyć" dużo fajnych możliwośći na bloga :D

1. Wchodzimy na stronę http://www.wishafriend.com/pf/dancingtext/ , potem wybieramy z lewej strony czerwony napis, oczywiscie każdy napis, to jakaś animacja, ja przykładowo wybiorę dziewczynkę, która dmucha bańki czyli napis na czerwono ,,Soap Bubbles" pod obrazkiem dziewczynki, która dmucha bańki widać taką tabelkę w której pisze jakiś tekst ja ten tekst mogę skasować i napisać coś innego, ja napiszę przykładowo ,,Kocham MovieStarPlanet" wygląda to tak :




2. Następnie kopiujemy kod spod wybranego obrazka
 wygląda to tak:




3. Następnie wchodzimy na wasze konto i wchodzimy w ,,układ" po lewej stronie, i wybieramy sobie pole, ja sobie wybiorę pole na dole i naciskamy ,,dodaj gadżet". Moje wybrane pole wygląda tak:



4. Gdy już nacisnęliśmy ,,dodaj gadżet" to pojawia nam się okno w którym szukamy HTML/Java Script i ładuje nam się nowa strona w miejscu gdzie pisze ,,Tytuł" wpisz nazwe swojej wybranej animacji ze strony jaką wam podałam w 1-wszym punkcie, albo zmyśl swoją własną, a w miejsce tekstu wklej kod, który skopiowałaś/łeś ze strony podanej w 1-wszym punkcie i nacisnij ,,zapisz" :D z moją animacją wygląda to tak:



5. Naćisnij ,,zapisz rozmieszczenie" w prawym górnym rogu, i będziesz miała w układzie kolejny dodany gadżet przy okazji :D Wygląda to tak:




6. Wejdz na swojego bloga, i zobacz gdzie ustawiłaś/łeś animke, jeśli nie pasuje ci miejsce, gdzie ustawiłaś animke, to wejdz w układ i przeciągnij nazwe animki w inne miejsce, które ci będzie pasowało nacisnij ponownie ,,zapisz rozmieszczenie" .


Poradnik specjalnie dla mojej koleżanki
Crazylaskazezgola :D (oczywiscie dla innych też xD)
XxPorshiaXx
Pozdrawiam





4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)