Menu

niedziela, 16 czerwca 2013

Boonie rośnie! ;D

Hey wam!
Dziś chciałabym się wam czymś pochwalić a więc znowu mi boonie urósł! xD cieszę się bo już ma umiarkowany że tak powiem wzrost jeszcze raz, a będzie duży chyba :D cieszę się bo mam go chyba z tydzień :) wyszłam dosłownie na minutkę nawet mam dowody xD bo musiałam odswieżyć stronę gry, bo się zacina co jakiś czas a zresztą jak jestem w jakimś pokoju to czasami mi wyskakuje taki komunikat, że nie ma łączności z serwerem, a może ja coś robię ważnego w tym pokoju i to jest żałosne bo muszę odświeżać to co ja mam nic nie robić!??? wkurza mnie już to niech oni się tym zajmą bo tam się wytrzymać nie da moja najka też tak ma z tymi pokojami chatów, i tak kolekcje moim zdaniem do bani to chociaż by się nami zainteresowali -,- mam dość no dobra oto kilka fotek  mojego boonie przed i po, bo zaraz jajco spuszczę xD aha i niewiem czy jutro coś napiszę, ale chyba tak, tylko wieczorkiem, i tak mam tylko 300 parę wejść :D :

                             


Boonie przed xD

Boonie po xD

POZDRAWIAM SERDECZNIE
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)