Menu

środa, 26 czerwca 2013

8 lvl *-*

Hey wam!
Przepraszam za to, że mnie nie było długo, ale miałam dużo przygotowań do przedstawienia, więc teraz mogę się pochwalić, że mam 8 lvl ! ;D tak długo na to czekałam. Dziękuję wam!! teraz pomóżcie wbić 9 lvl już przez pare godzin wbiliscie mi 7 tyś fame ! jestescie najlepsi. Zapraszam na seczki zarobicie 1900 StarCoins.
Mini focia teraz ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

niedziela, 23 czerwca 2013

Moderator na chat!

Hey!
Dziś siedziałam sobie na chat w Centrum handlowym oczywiście (+5 level) a tu nagle moderator. Przypomniał nam o konkursie, i o tym żeby pilnować swojego konta itp...(...).Zdążyłam parę fotek zrobić, więc je wam pokażę :)

Focia ;D














Pozdrawiam
XxPorshiaXx

sobota, 22 czerwca 2013

Poranne fotki ;D

Hey wam!
Dzisiaj poranne fotki z moją najką Gosiacz2002. Jak zawsze rano nam się nudziło to wariowałyśmy z animkami xD oto focie :-)


Pozdrawiam ;*
XxPorshiaXx

czwartek, 20 czerwca 2013

FociaQi z NP ;D

Hey!
Dziś troszkę fociek z moimi najeczkami Gosiacz2002 i nissia2013

FOCIE ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



HAHAHA OMG!! *-*

Witam was w zabawnym humorze!
Dziś poszukiwałam pewnych informacji na temat MSP i zobaczyłam niechcący komentarze. Gdy to zobaczyłam to myślałam, że się zesikam ze śmiechu! hahaha (zaznaczony na czerwono tekst, to nie zbyt miłe słowa xD)
Oto focia hah!

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*




Pozdrawiam
XxPorshiaXx






Dorosły boonie! *-*

Witam was!
Dziś chciałabym się pochwalić!! mój boonie urosnął!! a jeszcze niedawno był maluszkiem :C oni tak szybko rosną ;D jakoś tydzień temu był kupiony.....,ale nawet fajnie, bo czekałam na dorosłego boonie szczerze mówiąc :) .Szkoda, że jest fioletowy, co prawda to jeden z moich ulubionych kolorów, ale lubię fioletowy w innym odcieniu.....wolałabym białego, bo te ,,ubranka" do bielszych kolorów pasują ...(...) .Moim zdanie powinni dać do wyboru kolory zwierzaczka lub boonie. Zgadzacie się? o opiniach piszcie w komentarzach, jak są jakieś pytania, to się pytać chętnie odpowiem :)
Teraz mała focia boonie ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*













XxPorshiaXx
Pozdrawiam

środa, 19 czerwca 2013

7 lvl! *-*

Hey wam!
Chciałabym wam się pochwalić wkońcu mam 7 lvl! jestem strasznie wdzięczna moim przyjaciołom, ponieważ prawie każdy dawał mi grafy cały czas, oglądał moje wszystkie filmy, a mam ich sto parę xD !! :) kochani jesteście najlepsi, jak dobije do 8 to dam komuś coś z listy chyba ;** kocham was!!!

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Nowa kolekcja

Hey wam!
Wiem, że troszkę za poźno ten post, ale już zapomniałam o nowej kolekcji. Podoba wam się? bo mi szczerze mówiąc nie zbyt jedynie podoba mi się połączenie ANNIIA, pewnie każdy ją zna, bo jest drugą najpopularniejszą osobą na MocieStarPlanet! chciałabym być taka jak ona no, ale cóż ona na to zapracowała przez długie 1,5 roku, a nawet dłużej.....Piszę w skrócie, ponieważ zaraz mam wycieczkę, i nie chcę się spóźnić ;P
Mała focia stroju ANNIIA :

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

wtorek, 18 czerwca 2013

Niedługo Jury! *-*

Hey wam!
Jak w temacie zostanę niedługo członkiem tak zwanego Jury, jeśli nie wiecie jak zostać takim członiek chętnie powiem :D . Jury- To osoba, która była członkiem VIP na okres 90 dni . Mam obecnie Vipa na 60 dni, ale dostałam 200 złotych i buty za nic! więc robię sobie kolejnego vipa na okres 30 dni, a 60+30= 90! bardzo się cieszę, ponieważ podejrzewam, że będę Jury w jakieś dwa najbliższe tygodnie!. Aha i chciałabym podziękować wam za pomoc w levelu, nie wiedziałam, że jesteście tak kochani ;* daliście mi w tydzień ponad 25 tysięcy fame! jeszcze niecałe 10 tysięcy, a będę miała 7 lvl!!. To moje pierwsze moim zdaniem cenne  konto, ponieważ nigdy nie miałam 6, a wręcz można powiedzieć 7 nie oficjalnie i jury i celeb!
PS Celebryta- To osoba która ma 100, albo więcej znajomych VIP :)


Pozdrawiam
XxPorshiaXx

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Darmowy VIP NA ROK! *_*

Witam was!
Dziś całkiem niezła oferta!!! widzieliście na MovieStarPlanet nowośći?! KONIECZNIE ZOBACZCIE!! jest do wygrania VIP NA ROK!!! tylko musicie zapraszać jak najwięcej ludzi do gry MSP i już!! zrób tego jak najwięcej, a 1 lipca tego roku (czyli 2013 xD) będą wyniki!! akurat w ,,pierwszy" dzień wakacji!! super okazja! akurat będziecie mięli odliczanie do następnych wakacji 2014!! bo się wam wtedy VIP skończy następnego roku!!! OPŁACA SIĘ NAPRAWDĘ NOWAYA WIADOMOŚĆ , PONIEWAŻ, GDY ODŚWIEŻAŁAM STRONKĘ TO MI TO WYSKOCZYŁO, A TO NOWY POST!!! JESTEM STRASZNIE SZCZĘŚLIWA!! CHOCIAŻ MAM MAŁE SZANSE NA AŻ TAKIE ZWYCIĘSTWO!!! NAPEWNO BĘDĄ LEPSI ODEMNIE!!! -,- :c:c:c:c no trudno ...... może cud będzie, ale no wątpie w to..... no, ale trzeba być dobrej myśli! ..... oto focia ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

niedziela, 16 czerwca 2013

Boonie rośnie! ;D

Hey wam!
Dziś chciałabym się wam czymś pochwalić a więc znowu mi boonie urósł! xD cieszę się bo już ma umiarkowany że tak powiem wzrost jeszcze raz, a będzie duży chyba :D cieszę się bo mam go chyba z tydzień :) wyszłam dosłownie na minutkę nawet mam dowody xD bo musiałam odswieżyć stronę gry, bo się zacina co jakiś czas a zresztą jak jestem w jakimś pokoju to czasami mi wyskakuje taki komunikat, że nie ma łączności z serwerem, a może ja coś robię ważnego w tym pokoju i to jest żałosne bo muszę odświeżać to co ja mam nic nie robić!??? wkurza mnie już to niech oni się tym zajmą bo tam się wytrzymać nie da moja najka też tak ma z tymi pokojami chatów, i tak kolekcje moim zdaniem do bani to chociaż by się nami zainteresowali -,- mam dość no dobra oto kilka fotek  mojego boonie przed i po, bo zaraz jajco spuszczę xD aha i niewiem czy jutro coś napiszę, ale chyba tak, tylko wieczorkiem, i tak mam tylko 300 parę wejść :D :

                             


Boonie przed xD

Boonie po xD

POZDRAWIAM SERDECZNIE
XxPorshiaXx

Notka ;D

Hey wam!
Przepraszam, że nie pisałam długo, ale miałam wiele na głowie akurat przez te dni :D teraz mam zdecydowanie więcej czasu w czasie szkolnym jak zarówno w wolnym czasie :) dlaczego? - bo w poniedziałek nie mam WF-U i mam więcej czasu wolnego, no chyba że wyjdę na spacer bo licząc z dzisiejszym dniem i innymi Sobotami i Niedzielami zostało nam 12 dni! mogę wam robić takie odliczanko dla zabawy xD, we wtorek luzik, bo są zawody sportowe, a w środę mam wycieczkę więc będę wcześniej :) ! miłego dnia życzę i papa! ;*





Pozdrawiam
XxPorshiaXx
Całuski ;**

środa, 12 czerwca 2013

Mój boonie urosnął!!

Heyy wam!
Jak mówiłam, gdy stałam się celeb., to kupiłam boonie :D i, gdy byłam udzielać rozwodu koleżance xD, ja patrze, a mój boonie urosnął!! i przede-wszystkim zdobyłam wkońcu 6 level!! pomożecie wbić do 7? zrobiłam arta pt ,, gazeta wyborcza" i 99 sekundowych filmików, które ci dadzą 990 SC, gdy je obejrzysz! dużo ludzi chętnie mi pomaga i dziękuję wam za to miśQi ;D a teraz focia boonie, i mojego levelka! xDD

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*

Boonie:




A teraz levelek :D





Pozdrawiam was kochani ;D
XxPorshiaXx

wtorek, 11 czerwca 2013

To już jest dziwne O.o

Hey wam!
To już PIĄTE TAKIE ZDARZENIE i z meblami i z nie VIPAMI w klubie VIP. To już się zaczyna robić dziwne, głupie i zarazem podejrzane! . Jak widać jestem jeszczę tzw. VIP'em na MovieStarPlanet. Więc weszłam pewnego razu do chatu TYLKO dla VIP i dla nikogo więcej, a więc zdaję się, że są same VIPY, a gdy pokój się załadował to poł pokoju było w normalnych użytkownikach (czyli nie VIP) !! ale jak to możliwe w pokoju TYLKO dla VIP!!?  a , więc coś się pomieszało lub są jakieś problemy związane z grą, a co jak nam znowu zmienią MovieStarPlanet na coś gorszego?!!! zwariuję, najpierw mam meble na chat, a teraz ludzie bez VIPA wchodzą jakimś cudem do pokoju VIP! pomóżcie, może coś o tym wiecie ..... (pisz w komenatarzach oczywiscie xD)  Oto mała fotka:

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*






PS przepraszam, za pokazanie waszych nicków i za błędy ortograficzne, lub jakiekolwiek błędy (zbieżność osób jest przypadkowa)
Pozdrawiam
XxPorshiaXx



niedziela, 9 czerwca 2013

Jestem Celebrity! ;D

Hey wam!
Dziś znowu chciałabym się z wami czymś pochwalić! Nareszcie po długich oczekiwaniach jestem celebrity!. Może to nie jest jakieś cudo, ale dla mnie to wiele znaczy, ponieważ zawsze chciałam mieć dużo pieniędzy, mieć VIP'a i być sławnym, i jak widać mam VIP, Celeb. i moje wspaniałe 27 tyś, jak i zarówno dużo diamentów, którymi się dziele ze znajomymi, ponieważ wysyłam mojej kochanej najce specjalne pozdrowienia! nissia2013 pozdrawiam!, więc sądzę, że po malutku rozkwitam, i praiwe 6 levelek :D! a teraz moja focia :D


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


Pozdraiwam
XxPorshiaXx

NIE VIP W KLUBIE VIP!

Hey wam!
Dziś był taki dziwny zbieg okoliczności oczywiscie jak wiecie w klubie VIP mogą być TYLKO VIPY, a nagle weszła taka dziewczyna, która nie była wcale VIP no zdziwiło mnie to bardzo O.O . Zrobiłam focie sami zobaczcie.

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



PS przepraszam, za pokazanie nicków
i serdecznie pozdrawiam
XxPorshiaXx

CO TO JEST!?

Witam was ponownie!
Dziś znowu pisałam z koleżanką na temat tzw. na MSP ,,Celebrity", ponieważ jeszcze 36 znajomych VIP, a stanę się Celebrity! jestem podekscytowana ;D, a teraz przejdzmy do tematu, a więc tak znowu to dziwne się pojawiło, i ponownie moje wszystkie meble z pokoju przeszły do chatu!! CO TO MA BYĆ oto zdjęcie, które zdążyłam zrobić:

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*





Pozdrawiam
XxPorshiaXx
PS za jakie kolwiek błędy przepraszam ;D

Nowy boonie ;D

Hey wam!
Dziś chciałabym się pochwalić moim nowym zwierzaczkiem (boonie). Jest to boonie VIP nie spodziewałam się, że on będzie fioletowy, a fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów ;D . Na chwilę obecną nazwałam ją Pusia :-D. Jak pomyślę nad nazwą, to zmienie :D. Mała focia ;D


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


PS przepraszam za jakie kolwiek błędy;D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

sobota, 8 czerwca 2013

UNIKATY NADAL SĄ!

Hey wam!
Dziś miałam nieco zaskakujący dzień, tak jak w poprzednim poście wyskoczyły mi moje meble w clubie VIP , a potem znalazłam unikaty na końcu sklepów! a teraz pytanie jak je zdobyć hmm..(...) ? a więc tak po pierwsze wchodzimy w ,,zakupy", potem ,,ubrania" i wchodzimy w ,,Top" i szukamy na prawie że ostatnich strohach ,,Top" jest połowa unikatów, która jeszcze nie zniknęła! NASZE KOCHANE STARE UBRANKA JESZCZE SĄ :* UWIELBIAŁAM JE *_* połowy nie ma, no ale cieszmy się, że pare jest :) A dla osłody filmik, który dodałam na nasz dzień xD (dzień dziecka) http://www.youtube.com/watch?v=0Su2la07yLw

Moja focia xD
*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



Pozdrawiam serdecznie
XxPorshiaXx

Klaudia0501 przyjęła zaproszenie!!

Hey wam!
Dziś troszkę mowy o tych ,,sławnych" jak widzicie tytuł tego posta niesie ,,Klaudia0501 przyjęła zaproszenie!!" Otóż tak to prawda. Skoro przyjęła mnie dziewczynę z 5 levelem to znaczy, że nie patrzy na wygląd, i jest bardzo miła, a nie jak większość osób :C. Przykro jest od kogoś kto ma przykładowo 18 level    usłyszeć taki tekst ,,Nie przyjmę cię bo jesteś brzydka, albo masz za mały level -,- " to jest dopiero chamstwo, bo sami kiedyś mięli te pierwsze levely, więc tak naprawdę niczym się nie różnią oczywiście w grze. Jak wam wiadomo Klaudia0501 jest pierwsza na liscie zwierzaków, więc to bardzo zdziwienie, że ktoś taki jak ona przyjęła moje zaproszenie, więc chciałam się trochę pochwalić tą nową wiadomością :D . Zapraszajcie ją, napewno przyjmie twoje zaproszenie (po jakimś czasie) . Oto jej fotka ;D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*

Fajnie mieć kogoś takiego w znajomych, to nawet zaszczyt xDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

DZIWNY CHAT NA MSP!

Hey wam!
Dziś chciałabym pokazać wam coś dziwnego.... , a więc tak , weszłam do VIP club, i jak pisałam z koleżanką, to nagle wszystkie moje przedmioty z pokoju pojawiły się w VIP club O.O to było naprawdę dziwne oto dowód.......

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



wtorek, 4 czerwca 2013

Takie tam powitanko :D


Matrix Text Generator at WishAFriend.com

Nowy rekord zarabiania *-*

Hey wam!
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam do was, ale mam dużo nauki, więc dzisiaj też nie wiele dodam, ale obiecuje, że jeszcze coś wstawię może jutro (coś ciekawszego może xD), a więc przejdzmy do rzeczy obiecałam, że będę wam pokazywać moje rekordy w zarabianiu SC na MSP, i jak wam mówiłam w poradzie ,, Jak zarobić SC?" chcę was zmobilizować do tego, żebyście w siebie UWIERZYLI nie popełniajcie tego błędu co ja!! GDYBY NIE TEN BŁĄD MIAŁABYM Z 70 TYŚ! więc jeśli naprawdę czegoś potrzebujecie to w to uwierzcie i to zróbcie!

Mój profilek :D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*





niedziela, 2 czerwca 2013

Zagadka :D

Hey wam!
Postanowiłam wprowadzić trochę gier na bloga, więc zdecydowałam, że co jakiś czas będę wprowadzać różne zgadywanki :D owszem, mam blizniaczkę na MovieStarPlanet, jednak mamy inne barwy więc spróbujcie zgadnąć, która to ja XxPorshiaXx, a która to moja najka :D

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*


Dziękuję za każde wejśćie
XxPorshiaXx pozdrawiam!

Jak dodać animacje na bloga- instrukcja

Hey!
A więc na prośbę koleżanki robię instrukcje ,,jak dodać animacje na bloga" to jest bardzo proste, i fajne, bo możesz sobie ,,przymierzyć" dużo fajnych możliwośći na bloga :D

1. Wchodzimy na stronę http://www.wishafriend.com/pf/dancingtext/ , potem wybieramy z lewej strony czerwony napis, oczywiscie każdy napis, to jakaś animacja, ja przykładowo wybiorę dziewczynkę, która dmucha bańki czyli napis na czerwono ,,Soap Bubbles" pod obrazkiem dziewczynki, która dmucha bańki widać taką tabelkę w której pisze jakiś tekst ja ten tekst mogę skasować i napisać coś innego, ja napiszę przykładowo ,,Kocham MovieStarPlanet" wygląda to tak :




2. Następnie kopiujemy kod spod wybranego obrazka
 wygląda to tak:




3. Następnie wchodzimy na wasze konto i wchodzimy w ,,układ" po lewej stronie, i wybieramy sobie pole, ja sobie wybiorę pole na dole i naciskamy ,,dodaj gadżet". Moje wybrane pole wygląda tak:



4. Gdy już nacisnęliśmy ,,dodaj gadżet" to pojawia nam się okno w którym szukamy HTML/Java Script i ładuje nam się nowa strona w miejscu gdzie pisze ,,Tytuł" wpisz nazwe swojej wybranej animacji ze strony jaką wam podałam w 1-wszym punkcie, albo zmyśl swoją własną, a w miejsce tekstu wklej kod, który skopiowałaś/łeś ze strony podanej w 1-wszym punkcie i nacisnij ,,zapisz" :D z moją animacją wygląda to tak:



5. Naćisnij ,,zapisz rozmieszczenie" w prawym górnym rogu, i będziesz miała w układzie kolejny dodany gadżet przy okazji :D Wygląda to tak:




6. Wejdz na swojego bloga, i zobacz gdzie ustawiłaś/łeś animke, jeśli nie pasuje ci miejsce, gdzie ustawiłaś animke, to wejdz w układ i przeciągnij nazwe animki w inne miejsce, które ci będzie pasowało nacisnij ponownie ,,zapisz rozmieszczenie" .


Poradnik specjalnie dla mojej koleżanki
Crazylaskazezgola :D (oczywiscie dla innych też xD)
XxPorshiaXx
Pozdrawiam





Jak zamontować chat na bloga?- instrukcja :D

Witam!
Dziś pokażę wam jak zamontować nam znany ,,Chat" na blogspocie :D
a więc tak:
pierwszym krokiem jest wejśćie na stronę http://xat.com/web_gear/?cb

2. Gdy otwiera nam się strona wybieramy obrazek na ,,Chata" tak jak ja mam na blogu wybiorę sobie ten cukierkowy obrazek przykładowo i czekamy aż się załaduje wybrany obrazek na ,,Chat" to wygląda tak:

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



3. Następnie klikamy ,,Update & get code" potem zjeżdżamy na dół i kopiujemy kod, który jest w kwadraciku UWAGA: JEŚLI CI SIĘ ZMIENI TŁO CHATU NA BLOGU, TO NIC SIĘ NIE STAŁO POPROSTU NAĆISNIJ ,,Edit your chat" ALE GDY CHAT BĘDZIE ZAMONTOWANY NA BLOGU :D , kod się kopiuje tak jak na obrazku, czyli zaznaczamy kod i kopijemy :D

4. Gdy już mamy skopiowany kod, to idziemy na swoje konto Blogger'a, i szukamy  układ po lewej stronie i wchodzimy tam. Gdy już jesteśmy w układzie, to pod nagłówkiem naćiskamy ,,dodaj gadżet" wygląda to tak:



5. Gdy już naćisniemy ,,dodaj gadżet" to wyskoczy nam okienko, a więc jedz na dół i poszukaj ,,HTTML/Java Script" i nacisnij na to, gdy już nacisniemy załaduje nam się nowa strona w miejsce ,,Tytuł" napisz ,,Chat" , a w treśći wklej kod, który/ra skopiowałaś/łeś następnie nacisnij ,,zapisz"



6. Następnie poprostu naćiskamy ,,Zapisz rozmieszczenie" w prawym rogu górnym i będziecie mięli napis ,,Chat" pod nagłówkiem
tak to wygląda:




Potem możecie cieszyć się Chat'em i wrócić na bloga :D
ten post był specjalnie dla Crazylaskazezgola z MovieStarPlanet (oczywiscie dla innych też xD)

XxPorshiaXx
Pozdrawiam



Nowy styl :D

Hey wam!
Nudzi mi się więc postanowiłam wysłużyć się waszą opinią na temat mojego nowego stylu :D za różem nie szaleje, ale fajnie się skomponowało moim zdaniem xD

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*



XxPorshiaXx
Pozdrawiam :D

My ziomalki :D

Hey wam :D
Dzisiaj trochę z najką szalałyśmy, ona nas nakręciła, być może jak się zgodzi filmik prześlemy na bloga, akurat było nawet zabawnie, a ja w pokoju zrobiłam fotki ;D oto jedna z nich xD


XxPorshiaXx
Pozdrawiam xD

Nowa kolekcja *-*

Hey!
Więc dziś pogadajmy o nowej kolekcji.
 Podoba wam się? bo mi nie bardzo ;_; no, rozumiem jakieś sukienki, ale żeby kolekcja ślubna? . Moim zdaniem jest to bez sensu, ponieważ my na codzień, raczej nie założymy jakiś sukienek ślubnych, tortów, albo jakiś pierdół związanych z kolekcją. Spodziewałam się lepszych kolekcji, akurat wtedy, kiedy dostałam VIP'a . No cóż czekajmy na lepsze, napewno jakieś będą, chociaż to cudów nie da, bo to nie stare MovieStarPlanet :c . Animki są ok, ale tak jak mówię bez sensu, a dotycząc animek strasznie mnie teraz wkurzają, bo zmienili przechowywanie zakupionych animek i się nie mogę w tym idnaleźć :C oto fotka kolekcji

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*





XxPorshiaXx
Pozdrawiam

Jak zarobić StarCoins?

Hey wam!
Dziś, jak obiecałam podam wam kilka sposobów już zapewne nam znanych, ale bardzo skutecznych na temat ,,Jak zarobić StarCoins". To pytanie jest nam często zadawane, i wiem, że każdy by chciał zarobić, bo to normalne :D. Jak byłam nowa to też chciałam zarobić, ale nie sądziłam, i nie wierzyłam (w siebie), że można zarobić ponad 20 tyśięcy StarCoins e dosłownie 3 tygodnie! , a więc teraz uwierzcie w siebie! oto parę sposobów

  • Wejdz w Highscores u góry w prawym rogu gry MovieStarPlanet, następnie naćisnij ,,Zwierzaki" i po prawej stronie wchodzcie do pokoju MovieStar's. Ja tak robiłam tydzień i po tygodniu miałam około 13 tyśięcy StarCoins 
    • Oglądaj 10-cio sekundowe filmiki,  jeśli nie znacie nikogo takiego kto ma 10-sekundowe filmiki, to wystarczy wejść w miasto filmów i wpisać na przykład 1 albo 2 albo 3 itd... i oglądać po kolei. Każdy filmik oczywiscie daje nam 10 StarCoins więc jeśli ich obejrzysz załużmy 50 to już zyskamy 500 StarCoins!

Dobre jest też wymienianie się filmami, ponieważ zarobimy i zarówno StarCoins, ale i także fame!

Po 3 tygodniach można zrobić wiele ja zarobiłam 26 tyśięcy! :D POLECAM SPOSÓB PIERWSZY:D
(oczywiscie nie chwale się tym tylko chcę wam udowodnić, że się da :D)
oto moje zdjęcie dla dowodu sami możecie zobaczyć SC, że to nie brednie :D


naćisnij na zdjęcie numer 2 jeśli chcesz zobaczyć xD
1.
2.
XxPorshiaXx
Pozdrawiam!




Informacja o blogu

Witam ponownie!
Zapomniałam o jednym szczególe dotyczącym bloga :D więc niektóre posty będą pisane przez moją najlepszą przyjaciółkę nissia2013. Posty będą podpisywane więc będziecie wiedzieć, które to moje posty, a które nissia2013 :D. Zawsze możecie mnie jak i zarównie moją NP zaprosić do znajomych na MovieStarPlanet, jak nazywam się XxPorshiaXx.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Dla nissia2013 z MSP


Flash Toys at WishAFriend.com

Witam!

Hey wam,
To mój pierwszy blog więc bardzo proszę o zrozumienie mnie, jak i moich pomysłów, bo to nie będzie jakiś wystrzałowy blog, ale może z biegiem czasu być coraz lepszy, no mam taką nadzieję :D. A więc chcę zrobić tego bloga o znanej nam grze MovieStarPlanet. Będę wam pomagać w zarabianiu przykładowo StarCoins, fame i różne inne rzeczy :D. Mam taką nadzieję, że wam się blog w miarę spodoba, a więc pierwszy post taki dotyczący tematu nastąpi dziś. Napewno będzie o znanym nam pytaniem ,,Jak zarobić sc" :D.

XxPorshiaXx
PS wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszego dnia dziecka, więc dla śmiechu taki tam filmik pt,,Typowa babcia" :D http://www.youtube.com/watch?v=0Su2la07yLw