Menu

Get your dropdown menu: profilki

Informacja!

Proszę o nie kopiowanie bloga!
Pozdrawiam
~Nat

Fandom

Wszyscy, którzy lubią tego bloga mogą wpisać #POR w nazwę! gdziekolwiek! Askowicze również mogą, dziękuję! ~Nat

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowy motyw! - Już w czwartek!

Czesc!
Mam już informacje dotyczącą nowego motywu, który pojawi się już w ten czwartek!
Jestescie gotowi?
Jest w Nim trochę kibicowania!

Oczywiscie źródłem tej wiedzy jest strona MSP na FB (>KLIKNIJ<)
Wydaje mi się, a w sumie to już nawet wygląda na to, że szykuje się szykowna kolekcja sportowa, a dokładniej na jakis mecz.
Szczerze bardzo się cieszę, bo akurat moim idolem jest piłkarz już dobry rok, więc bardzo przepadam za takimi rzeczami.
Chciałam też kupić sobie etui na telefon z FCB, ale nie wiem czy mi się opłaca, bo kosztuje aż 100 złotych no a więc mam dużo do myslenia..
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Zlot hackerek, czy może totalny mit?

Czesc!
Słyszałam, że więcej osób "włóczy" się w rankingu z największą sumą SC na MSP. Postanowiłam przeszukać ten ranking dokładniej. Wiecie co znalazłam?
Nawet nie wierzyłam własnym oczom, że to widziałam.
Było tam dosłownie MNÓSTWO osób z 6-7 levelem, które miały po kilka milionów SC. Nigdy nie wierzyłam w hackerów, ale to mnie zaczyna mocno zastanawiać.
Zobaczcie co znalazłam w rankingu:






(Zapomniałam tutaj zaznaczyć na czerwono osoby, chodziło mi o "(D)eine Seite")







Nie wierzę własnym oczom.
Przy tym szukaniu to aż znalazłam siebie. Wciągnęły mnie te "poszukiwania", ale to już mniejsza sprawa

Pamiętacie posta i screeny ze wczoraj?

Nie przypuszczałam, że może być ich tak wiele!
Jednak waham się, bo zauważyliscie ile jest tych osób o nicku "wanka"?
Ktos mi wczoraj powiedział, że to mogły być osoby, które np. testuje jakis moderator. Jednak trochę w to wątpię, ale całkiem możliwe, bo nie reagują dotychczas na zgłoszenia użytkowników....
Zauważyłam też ten komentarz:


 Czyli pisze, że nie była logowana, ale ma ciuchy z nowego konkursu?
Dziwne.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Odpowiedzi na pyt. + zadawanie pytań!

Cześć!
Po pierwsze zaczynam posty dziś o 16 za co trochę przepraszam, ale dziś wyjątkowo muszę opiekować sie siostrą :) nie jest to jakieś złe ale dziś jest jakos grzeczna, więc w sumie sie cieszę. Mam tez swoje obowiązki tak więc jakos z tym sie muszę pogodzić bo nie jest mi łatwo i niektórzy o tym doskonale wiedza.
Chciałabym dziś "publicznie" odpowiedzieć wszystkim na pytanie, które mnie w pewien sposób "prześladuje". Chodzi mi o to, że duzo osób te pytanie po prostu zadaje.
Chodzi tu o "Ile postów będziesz pisać tu, a ile na msplanets?", "czy zostawisz 4 panny?"
Chce zeby wszyscy mieli pewność co do moich działań.
Pierwsze pytanie
"Ile postów bedzie tu, a ile na msplanets?"
- po pierwsze pisałam, ze nie zostawiam tego bloga i nie zostawię za nic tak wiec co do postów na tym blogu bedą sie pojawiać tak jak zwykle, a na msplanets w sumie nie mam jakis specjalnych ograniczeń, wiec jeśli pojawi sie cos ciekawego to po prostu o tym napisze ;)
Drugie pytanie
"Czy zostawisz 4 panny?"
- na to pytanie juz trochę odpowiedziałam w pierwszym. Nie, bie zostawię bloga. Nadal bedzie prowadzony jak dotychczas.
Jeśli macie pytanie zadajcie je w komentarzu pod tym postem, a ja postaram sie jutro odpowiedzieć.
Mam nadzieje, ze tyle czasu wystarczy.

Do pózniej!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

niedziela, 25 stycznia 2015

MSplanets.com! = NOWA STRONA!

Czesc!
Chciałabym poinformować Was o tym, że prowadzę nowego bloga!
Oczywiscie tego nie zostawię, tutaj będę również pisać, tylko po prostu chciałabym zawiadomić, że prowadzę również bloga msplanets.com!
Założył go Polishsoltys (dawniej as89101) i wspólnie z Nim piszę tam wszelkie posty.
Mam nadzieję, że strona się spodoba i chętnie będziecie ją odwiedzać często zarówno jak i tego bloga, bo jest w niego włożone naprawdę wiele pracy.
Mały podgląd:


Myslę, że jest o wiele wygodniejszy i jesli chodzi o komfort (chodzi mi o to, że dosc łatwo się odnalezc) na nim to osobiscie uważam, że jest wspaniale.
A jak Wam się podoba?
Jesli chcecie Wy też możecie pomagać w reklamowaniu bloga!
Reklamy wszędzie mile widziane! :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Polskie PRAWDZIWE hackerki?

Czesc!
Dzisiaj zwariowany dzień. Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale po prostu nakładałam sobie z mamą jakies maseczki na twarz i ogółem - pielęgnacja twarzy.
Ok, przejdzmy do rzeczy.
Siedząc na forum zobaczyłam pewien temat:


Postanowiłam to sprawdzić. W końcu nie wierzyłam dotychczas w jakis hackerów, no przynajmniej na naszym serwerze, bo u Polaków to niestety nie ma cudów.
Weszłam w highscores i zobaczyłam to:


Faktycznie, jest taka osoba.
Nazywa się Polska19111, ma 10 level i posiada ponad 57 milionów SC, czyli najwięcej na MSP!
Jednak to nie wszystko
Widzicie pewnie osobę na trzeciej pozycji, czyli JasiHasi123, która posiada 6 level i ma ponad 49 milionów SC!
Dziwne wam powiem.
Czyli może jednak istnieją jakies programy?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Ogromne podziękowania

Cześć!
Ostatnio mam małą spine z kimś anonimowym na asku, ale mysle ze juz doszłyśmy do porozumienia. Teraz wchodzę na Aska cześciej, po prostu więcej osób ma pytania do mnie. Tym razem weszłam sobie o godzinie 14:40 (cos koło tego) i nagle zobaczyłam pewien link do jakiejś strony:
(http://xxporshiaxx-msp-funclub.blogspot.com) 
Weszłam w ten link, a tam:
Wiecie jak miło jest zobaczyć takie cos?
Jestem bardzo wdzięczna, że ludzie mogą robić dla mnie takie rzeczy. Nie dość, że sie napracowały, to jeszcze zrobiły mi ogromną przyjemność.
Chciałabym serdecznie podziękować autorkom bloga:
Chyba Laura "(PANI) kocica", stworzyła na ogół tego bloga, także naprawdę bardzo dziękuje, jestes chyba pierwszą osobą, która mi sprawiła taką przyjemność :)
Zapraszam rownież na jej bloga:(http://best-friends-forever-msp.blogspot.com/?m=1)
Posta pisze z telefonu, wiec przepraszam, ze nie ma linków i przepraszam za jakiekolwiek błędy.

Do pózniej! ❤️
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

sobota, 24 stycznia 2015

Błąd Javy? - Gosupermodel

Czesc!
Chcieliscie jakies instrukcje dotyczące Gosupermodel. Widać, niektórym ta gra się spodobała i bardzo się cieszę, że zdecydowaliscie się w to zagrać wspólnie ze mną.
Chciałabym robić insturkcje itp, ale zobaczcie co mi się wyswietla, gdy wchodzę w chat lub gry i inne tego typu miejsca:
Zauważyłam, że nie tylko ja tak mam.
Dostałam wiadomosc na GSM od użytkowniczki o nicku Kathey:

Chyba ma ten sam komunikat co ja.
Cos jest z Javą nie tak.
Mam windows 8, więc jesli ktos zna odpowiedz na to, to może mógłby jakos pomóc?
Słyszałam, że trzeba pobrać najnowszą wersję Javy, żeby to się naprawiło, ale ja już mam najnowszą wersję......
Korzystałam też z wszelkich instrukcji na internecie, jednak nic nie działa.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat