Menu

Get your dropdown menu: profilki

NOWY BLOG

Cześć!
Z tej strony Nat. Chciałabym poinformować Was, że kończę z tym blogiem, ponieważ nie kręci mnie już ta gra. Jest dla mnie już zbyt dziecinna, po prostu wydoroślałam. Jednak to nie koniec z blogowaniem, ponieważ postanowiłam stworzyć swojego NOWEGO bloga, na którym piszę praktycznie O WSZYSTKIM. Będę bardzo wdzięczna, jeśli zaobserwujesz bloga i będziesz chętnie wchodzić na niego oraz czytać posty, które się tam pojawią.
Oto link do bloga: KLIKNIJ
Mam nadzieję, że będziecie go czytać i życzę Wam miłego dnia!

-Nat
PS nie obawiajcie się, na tym blogu będą pisać redaktorki i osoby, które są w stanie grać jeszcze w tą grę, więc nie pozostanie on pusty.

środa, 1 lipca 2015

#2 Jesy creations ♥

Cześć, dzisiaj druga część ~ Jesy creations ♥. Szczerze przyznam się, że rysunek mi nie wyszedł no, ale dobra pokaże go wam.
No po prostu okropny :')

Zaczynamy od butów, które są jedną z gorszych części tego rysunku
Takie jakieś krzywe :/
Miały być podobne do tych:
tylko, że mają jeszcze jeden pasek.
Teraz ogólnie cały tułów
Mamy koszulę moro
Niebieska bluzka z nadrukiem wisienek, oraz niebieskie szorty.
Pora na włosy
Różowe (troszkę bordowe) włosy, upięte w kok.

To chyba wszystko strasznie krótki ten post.
Ogłaszam,że jeszcze jutro pojawi się post z tej serii, a potem kończę ją.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥


#2 Loga

Hejqo! Tutaj Indocrine. Mam czas, więc pisze tego posta. Dlatego, iż jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie 8 dni, zrobiłam dziś chyba 8 log, wszystkim, którzy się zgłosili. Jeszcze napisze, coś. Chcesz logo? Napisz w komentarzu: jaki ma być styl i napisy! ŻEBYM ZROBIŁA CI LOGO, MUSISZ MIEĆ MNIE W ZNAJOMYCH! Okej, moje kazanie już napisałam, więc przejdę do log.
1. - dla Vanessa Touch
Chciałaś styl galaxy. Czy mi się udało? Sama je oceń. ;)
2. - dla lala NR1 0 
Miałam cię zaskoczyć. :D Zaskoczyłam cię? Nie wiem, ale czekam na twoją opinię.
3. - dla Selenne
Chyba chciałaś logo letnie. Udało mi się? Oceń sama.
4. - dla Orbita
Nuu, fajne, co nie? Mi się podoba mega! A tobie?
5. - dla Selenaxs5
Chciałaś styl pastel goth. Kierowałam się nad animacją z tym właśnie parasolem i z tymi kwiatkami, bo kojarzy mi się ze stylem właśnie, takim jaki chciałaś.

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 GŁUPIA OSA!!!!!!!
Przepraszam, za to na górze. XD Ja sobię pisze posta, a tu koło mojej nogi mi lata osa, a ja się boję os, cóż.
6. - dla Kafelek
Chciałaś letnie. Postawiłam na tło z lodami. Udało mi się? Podoba ci się? :)
7. - dla aniolek 100%
No, przyznam się, że.... moja siostra je robiła! x.x Myślę, że ci się podoba.
8. - dla Independet Girl (masz ciężki nick)
Chciałaś, żeby twoje logo było kreatywne. Udało mi się? Oceń je. :)

Nooo, myślę, że loga wam się podobały! Możecie w komentarzach zgłaszać się po logo, śmiało. Wiec, widzimy się za 8 dni, albo może i dłużej. :/ Pozdrawiam,



wtorek, 30 czerwca 2015

#1 Loga

Hejqo! Tutaj Indocrine, po raz drugi. Jesy, pozwoliła mi także robić loga, więc zacznijmy. W komentarzach możecie zgłaszać się po loga. Należy napisać: jaki chcesz mieć styl, nick na msp oraz jakie mają być napisy. ŻEBYM ZROBIŁA CI LOGO MUSISZ MIEĆ MNIE W ZNAJOMYCH! Dobrze, teraz przejdę do lóg/log (nie wiem, jak to się pisze).
1. - dla Kellow
Wyobrażałam sobie, coś innego, ale wyszło nawet, nawet. Myślę, że ci się podoba. Chciałam zrobić coś takiego jakby kawaii, a tu coś innego wyszło, ale cóż.
2. - dla IceteaQ
Chciałaś logo wakacyjne, dlatego też postawiłam na plaże i na animkę z jakimś sokiem, czy coś. Myślę, że logo ci się podoba.
3. - dla Bobcia Jodzia
Powiedziałaś, że chcesz byle jaki, aby było. XD Więc, masz takie coś. Myślę, że ci się podoba.

Myślę, że podobają wam się loga. ;3 Zgłaszajcie się po loga, ale dopiero je zrobię za tydzień, max dwa tygodnie, ponieważ 2 lipca, czyli czwartek wyjeżdżam nad morze na 8 dni. Więc przez ten czas nie będzie postów! Jutro prawdopodobnie też się post nie pojawi. To tyle. Pozdrawiam,


Tydzień unikatów w czwartek? :O + Look B)

Hejqo! Tutaj... Indocrine. Jestem sobie dziś na MSP, a tu nagle Selenne, pisze mi, że niejaka (Nataniela) mówi, że będzie w czwartek tydzień unikatów. Czy to kolejna plotka? A może prawda? Zobaczmy jej profil.
Hmm... Pewnie to jakaś plotka. Zobaczmy forum, może tam coś jest? Z tego, co widzę, to nie nic o tygodniu unikatów, a Selenne, mówiła coś o forum, że spamują tym tematem. Cóż, najwyraźniej kolejna plotka. Teraz przejdę do kolejnej części posta, czyli look. Jak się prezentuje?

Ups, jak robiłam look to nie zdjęłam bransoletki z tego looku, co mam teraz na sobie. .-. Ale przechodząc do looku. Jak widać kosztuje on 22OO SC i O DM + nie wymaga statusu VIP. Jest on w kolorach szaro-zielony (?). Teraz przejdźmy do następnej wersji.
Jesu, ten jeszcze ładniejszy. Chyba go kupię. A nie, bo nie mam kasy. ;x Dobrze, on jest w kolorach niebiesko-łososiowy? XD Szczerze to nie wiem jaki to kolor. Tylko nie wiem, czy pasują te czarne włosy, ale ćsii. Jeszcze przygotowałam jedną wersję. Jak ona wygląda?
Chyba trochę przesadziłam z kolorem włosów, czy też nie? Taki sobie. Ten na górze i tak ładniejszy. Jest on w barwach fioletu i takiego jakby lekkiego fioletu? o.o A może to lekki niebieski? Sama już nie wiem. No, to była ostatnia wersja, cóż. Palety nie dodam, sami sobie poszukajcie. XDDD Chcesz kupić look? Musisz poszukać w sklepie, dopóki ja nie zgromadzę na niego środków. Myślę, że look mi wyszedł ładny. Co o nim myślicie? Pozdrawiam,
PS. Które zrobiłam ładniej? ^^ Ja myślę, że pierwsze. 
PS. 2 Jesy, wiem, że ty prowadzisz serię z logami, czy ja też bym mogła? x.x
EDIT:
Logo dla Juls. Nie wyszło, ale cóż. :/

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Loga & Kiedy poradnik?

Cześć, tu Jess
Później o nowym podpisie. Dziś zaczynamy od lóg/log (nie mam pojęcia jak się to pisze).
Było kilka zamówień, zdecydowanie mniej niż ostatnio. Na początku mówię, że zrobiłam loga przy pomocy takich programów:
~ PiZap
~ SumoPaint
~ PicMonkey
~ Paint
Podałam ich nazwy bo ostatnio ktoś napisał mi wiadomość z prośbą o ich wypisanie w następnym poście. A teraz już nie przedłużając wasze loga:
 Logo dla: lala NR1 0
Nie dostałam od ciebie konkretnego zamówienia, więc sama wybrałam tło, stylizację, cytat oraz dodatki. Efekt końcowy podoba mi się, wyszło bardzo wakacyjne logo.
 Logo dla: Domcia2589
Znów nie było zamówienia. Logo podoba mi się, ale gdy usuwałam tło z artbooka ostatni kwiatek z wianka stracił 4 płatki, a gdy dodałam cień wewnętrzny wygląda tak jak teraz - czyli jakby był spalony.
 Logo dla: ~Zamówienie na bloga~ pastelowyswiatwedlugmnie
Tutaj nawet nie wiem jak ocenić to co zrobiłam, bo wszystkie loga jakie dotąd stworzyłam były związane z MSP. Chciałaś logo z mopsami, była też prośba o cytat: Pastelowy świat według mnie! Prośbę spełniłam, ale nie wiem czy logo ci się podoba.
 Logo dla: IceteaQ
Prośbą było wakacyjne logo. Cytat, tło i stylizacje wybrałam sama. Myślę, że wyszło całkiem ładnie.
Logo dla: 1babi1
Kolejny raz nie dostałam konkretnego zamówienia, a szczerze mówiąc wole je dostawać. Wybrałam różowo - biały look do którego mogłam trochę lepiej dobrać tło. No, ale chyba nie jest tak źle.

To wszystkie loga jak mówiłam jest ich mało. Teraz co z tym obiecanym poradnikiem?
Myślę, że pojawi się w piątek dlaczego tak późno? Jutro mam zawalony cały dzień nie - sprawy osobiste. W środę będzie post z nowym rysunkiem (Jesy <3 creations), w czwartek to samo. Więc najbliższym terminem jest piątek.

Pod tym postem możecie się zgłaszać po loga. Pamiętajcie też, że aby je dostać musicie mieć mnie w znajomych. Wszystkie zaproszenia przyjmuje...

To by było na tyle
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

sobota, 27 czerwca 2015

#3 History of MSP - Roślinki

Cześć, tak jak napisałam w poprzednim poście zrobię post o Roślinkach. No więc może najpierw czym one są?
Roślinki - w 2011 roku (Stare MSP) można było kupić nie tylko zwierzaki i boonie ale też roślinki.

Sklep:
Jak widać były dwa rodzaje roślin do kupienia. Jedną z nich mogli kupować normalni użytkownicy i użytkownicy posiadający VIP, a drugą tylko użytkownicy posiadający VIP.
Widoczny jest napis "Wiele różnych kolorów oraz typów" co jest prawdą. Skąd o tym wiem? Bo teraz na MovieStarPlanet też można je pooglądać.
Roślinki znajdziesz w pokojach tych użytkowników:
§  Roxi$
§  Spanielek
§  gabrielski
§  Mileniczka
§  Emma09041999
§  EmoPaola
§  Karla007
§  gwen
§  Selena3
Możesz je pooglądać i podlać. 
Po kliknięciu na roślinkę pojawi ci się obrazek (jak wyżej).
Zrobiłam dla was scr różnych kolorów danych roślin
Tutaj kolory NeoPlant

                     Jak widzicie są też różne rodzaje doniczek :)



        Wydaje mi się,(bo przed podlaniem były kwiatki zamiast tych kolorowych kuleczek) że to NeoPlant. Ktoś wyraźnie dba o swój unikat.
Tutaj mamy różne kolory MeatEater:

Zdjęcia zrobiłam na Polskim serwerze, ale na innych za pewne też są. Więc jak widzicie roślinki (moim zdaniem) są bardzo fajne. Niestety modzi je usunęli. Dokładnego powodu nikt nie zna, ale prawdo podobnie zrobili to bo mało osób je kupowało. Kosztowały 900 sc, tyle samo co boonie czy zwierzaki.
To chyba tyle co do roślinek...
Pozdrawiam
~ Jesy <3

Stare, Średnie i Nowe MSP? - History of MSP

Cześć! Postanowiłam zrobić serię o starym MovieStarPlanet :) Będzie się ona nazywała HISTORY OF MSP. Nie wiem jak na nią zareagujecie, ale powiem szczerze, że dość długo oglądałam zdjęcia z grafiki czytałam róże posty na innych blogach (nie, nie mam zamiaru kopiować..), znalazłam filmy na YT, dość dużo jest też na wikii i strasznie wciągnęło mnie to wszystko. Na wstępie powiem, że ten post nie do końca może być związany z prawdą bo nie grałam od 2011 i nie wiem jak było, ale postaram się wam przedstawić wiadomości jakie udało mi się zgromadzić.

Zacznijmy od najstarszego znanego MSP.
https://pl.wikipedia.org/wiki/MovieStarPlanet - link do Wikipedii

MovieStarPlanet Powstało w 2009 roku. Jako, że założycie naszej gry pochodził z Danii najpierw postał serwer Duński. MSP (a dokładnie MovieStarPlanet Beta) przed rokiem 2011 (kiedy dotarło do polski) ponoć testowali modzi.
Strona startowa:


                                (prawdo podobnie najstarszy konkurs)



Tak jak napisałam do Polski MSP "przywędrowało" dopiero w 2011 roku. Mianem starego msp określa się msp z przed powstania 10 seków.
Jakie było tamto MSP?
Więc tak, na pewno nie było zaawansowane graficznie, ponoć sklep z ubraniami czasem bardzo długo się ładował, były unikaty (ubrania i animacje), roślinki i stare zwierzęta. I co ważne jesty tylko 20 leveli.
Ciekawostka: Nazwy użytkowników VIP były koloru czerwonego zamiast żółtego jak dziś.

Tak wyglądało ładowanie strony startowej oraz sama strona startowa

Po zalogowaniu:

Tutaj mamy wygląd miasta:



Poczta:
Jak widzicie otrzymywało się wiadomości od Admina z gratulacjami za zdobycie np. kolejnego poziomu.
Forum:
Na forum nie było ograniczeń, pisać mogły osoby z 0 lvl. A tematy mogły być dodawane nawet co minutę.

Sklep z ubraniami:
Sklep z animacjami:
Aby mieć jakąś animacje trzeba było wykupić tak zwaną "lekcję". Były też animacje dostępne od danych poziomów.
Lista życzeń:
Przeceny/Wyprzedaże


 Jak widzicie około 2011 były zniżki na rzeczy i ubrania (nie to co teraz ;-;)

Wyszukiwarka znajomych:

Profile:
Pokoje:

Sklep z roślinkami:
Więcej na temat roślinek i gdzie można je jeszcze zobaczyć/podlać w tym poście ---> kilk <---

Można by dodać jeszcze wiele wiele zdjęć których w grafice google jest dużo, sami sobie je pooglądajcie ---> kilk <---

Mamy już za sobą okres Starego MSP. Co było dalej? Po powstaniu 10 sekundówek, MSP przekształciło się na tak zwane "Średnie". To właśnie w tym okresie zmieniło się miasto oraz tło. Zostały też wprowadzone ograniczenia których nie było na Starym MSP.
Ograniczenia typu:
  • By wejść do gry "Wybieg dla modelek" trzeba było mieć co najmniej 3 lvl,
  • By wejść do chatroomu "Centrum handlowe" trzeba było mieć co najmniej 4 lvl,
  • By dawać prezenty lub się wymieniać - co najmniej 3 lvl lub posiadanie VIP-a,
  • By pisać komuś w księdze gości - co najmniej 3 lvl,
  • By pisać tematy na forum-trzeba było podać swój e-mail i trzeba było mieć co najmniej 3 lvl.
Został też dodany tak zwany Magazyn Fame oraz Diamonds.
W czasach Średniego MSP tło nie zmieniało się co tydzień,
 a wbicie np. 8 levelu było bardzo, ale to bardzo trudne.
Ubrania w Design Studio były bardzo drogie a bluzkę z naklejką płaciło się 900 sc a teraz około 150 sc.
Wtedy istniało jeszcze coś takiego jak MSP TV.
I co ważne było 25 lvl.
Zniknęły roślinki, były tylko zwierzaki i boonie.
Była stara klinika piękna.

W czasach Średniego MSP działo się wiele rzeczy np.
- Nasza gra rywalizowała ze Stardollem
- Na pewien okres wprowadzono procenty zamiast fame, jednak po przez bunt moviestar zmieniono to.
- By komentować artbooki trzeba było potwierdzić e - mail.

(jeśli się przyjrzymy zobaczymy już znajome nam ikony z nowego miasta.)
Ten scr. jest chyba z 2012 roku. Okres Średniego MSP to 2012 - 2013.
Dobrze pamiętam tamte czasy bo to właśnie wtedy założyłam moje konto, pamiętam tą zmianę na procenty i to jak męczyłam się żeby mieć 9 poziom.

Pewnego dnia każdej osobie która zalogowała się na MSP wyświetliła się taka oto wiadomość:
Zostało dodane 100 poziomów. Wtedy chyba każdy się cieszył bo miał większy lvl.
I tak oto rozpoczął się czas Nowego MSP które jest teraz. Zmieniło się wiele, ale to chyba sami wiecie:
- Zastąpiono starą klinikę piękna
- Zmieniono sklep ze zwierzakami
- Aby komentować artbooki nie trzeba potwierdzać e - maila
- Za oglądanie filmów/artów/looków i tworzenie ich dostajemy fame

Nie dodaje już zdjęć bo po co sami wiecie jak jest. Ja osobiście wolałam MovieStarPlanet z roku 2013. Najbardziej chyba boli mnie to, że nowe oczy (w klinice piękna) się ruszają, a może jeszcze bardziej fakt, że mając te oczy brwi naszej ms bardziej się unoszą (nasza postać strasznie się szczerzy ;-;). Takie drobnostki jak ta mogą się wydawać śmieszne, ale ja je widzę.
Opisałam historię MSP nie znając jej od początku, jak było na prawdę wiedzą tylko ci którzy grali w 2009 - 2011 roku.

Tutaj macie linki do blogów które swoje początki miały w 2011 - 12 roku, poczytajcie sobie jak było ;)
---> KLIK <---
---> KLIK <---
Mam nadzieje, że post się podobał trochę zajęło mi przygotowanie tego wszystkiego.
Jestem bardzo ciekawa jak było kiedyś, jak było na samym początku..
Pozdrawiam
~ Jesy <3

PS: Link do posta z roślinkami zostanie dodany prawdopodobnie jeszcze dziś c; (tylko muszę napisać tego posta xd)